Black Aluminum Oxide, 70 Grit?

Shoutbox

jakesrocks: The roach coach is making its approach. (insane) May 4, 2016 18:05:38 GMT -5
Scottgunner: Making st louis ribs, salad, cookneck squash and strawberry shortcake. May 4, 2016 18:26:50 GMT -5
jakesrocks: Had loin chops, pan fried taters & onions, & strawberry shortcake. May 4, 2016 18:33:16 GMT -5
mr.mohs: https://en.wikipedia.org/wiki/Wienermobile beep... beep... May 4, 2016 18:36:43 GMT -5
mr.mohs: swiss steak braised in tomato, onions & bell, polenta, tossed salad, w/chocolate drizzle bundt cake :) May 4, 2016 18:42:50 GMT -5 *
rogvolley: is this a right wing fanatic page or something ? JUST KIDDING ! May 5, 2016 7:49:59 GMT -5
mr.mohs: this is actually the buffalo wing section....mostly May 5, 2016 8:38:37 GMT -5
Fossilman: The any wing section,it's the best part of the bird!!! LOL May 5, 2016 9:19:28 GMT -5
jamesp: Food popular subject w/this bunch. May 5, 2016 9:22:58 GMT -5
mr.mohs: you could say we wing it around here...m May 5, 2016 9:40:18 GMT -5
geezer: Ever have buffalo wings made from Canada goose? YUM! May 5, 2016 12:10:07 GMT -5
Fossilman: Sandhill Crane too.......BBQ wings.. May 5, 2016 12:22:10 GMT -5
jamesp: Turkey wings May 5, 2016 12:22:36 GMT -5
Scottgunner: Yeah, wanna bag a bag of sandhills, bucket list stuff May 5, 2016 12:35:14 GMT -5
jakesrocks: Bring that bucket up here when sandhill season opens Scott. They're thicker than fleas up here this year. Gonna be a good year for geese, ducks & pheasants too. May 5, 2016 14:47:45 GMT -5
jakesrocks: Ed, you're too late. I ate the last of the pizza for breakfast this morning with banana pepper slices & cheddar jack melted over them. (drool) (drool) Still got some strawberry shortcake left, but ya better hurry. :D May 5, 2016 14:51:10 GMT -5 *
Fossilman: Don't believe him,he was eating it when he typed the message Ed....LMAO May 5, 2016 17:59:47 GMT -5
mr.mohs: yep I think I'll save the gasoline. I couldn't even get a rock :D May 5, 2016 18:45:10 GMT -5 *
jakesrocks: Lots of rocks in my shed. Come & get them. I'll even get mama to bring home a couple fresh pizzas. May 5, 2016 19:06:25 GMT -5
mr.mohs: (chewie) May 5, 2016 19:09:04 GMT -5